Het ICT Expertloket is specifiek gericht is op de ondersteuning van onderzoek. De onderzoeker kan hier alle ICT-gerelateerde onderzoeksvragen neerleggen.
Meerdere partijen die zich bezig houden met onderzoek werken samen in het loket om de vragen zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden. Denk aan Divisie Innovatie Onderwijs en Onderzoek en Divisie Beheer (ICTS), de Bibliotheek, Technische Onderzoeksondersteuning FMG (TOP), Facultaire ICT ondersteuningsgroep FNWI (FEIOG).
Expertises zijn o.a. Big Data, Bulk data opslag, Koppeling met onderzoeksomgevingen, Research Data Management, Publicatie, Onderzoekswebsites, Virtual Research Environments, Toegang, Research Data Zones, GRID certificaten
Virtual Reality, Science gateways, Film-productie, en nog veel meer.
Contact met het ICT Expertloket?
Je bereikt de collega's via de Servicedesk van ICT Services op T: +31(0)20 525 2200 (vermeld dat uw vraag verband houdt met uw onderzoek) en via het webformulier 'ICT Faciliteiten Onderzoek' in de SelfServiceDesk van ICTS. Binnen 2 dagen na het indienen van de vraag, wordt contact met je opgenomen over je vraag.
Cookie Consent
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteer alle cookies’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Lees ook het UvA Privacy statement.